Nr szkolenia: 1088 |
Zakres tematyczny: SEKRETARIAT |
Termin: 2010-01-08 - 2010-01-09
|
    Prowadzący: |
|
    Cel szkolenia:
|
Celem szkolenia jest zapoznanie z najważniejszymi psychologicznymi
aspektami funkcji asystentki/sekretarki w każdej firmie, takimi jak:
sztuka perswazji, techniki sterowania zachowaniem ludzi, zasady
komunikacji, techniki rozładowywania konfliktów. Kurs prowadzony jest w
formie warsztatu, podczas którego zadaniem uczestników będzie
rozwiązywanie problemów mogących mieć miejsce podczas pracy w
sekretariacie.
|
    Program szkolenia:
|
1. Psychologia jako nauka o różnych rodzajach zachowania się
człowieka (klienta, pracownika, szefa).
2. Techniki radzenia sobie z patologicznymi zachowaniami
pracowników/klientów?
3. Techniki pozytywnego sterowania zachowaniem ludzi:
a) technika wyostrzania tła,
b) technika ukrytej wzajemności,
c) technika otwierania kolejnych „plików” w umyśle pracownika/klienta.
4. Budowanie pozytywnego klimatu organizacyjnego w firmie na bazie
pozytywnych emocji.
5. Rodzaje argumentów perswazyjnych stosowanych w przekonywaniu ludzi do
swoich racji.
6. Moc perswazyjna komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
7. Trening rozpoznawania znaczenia komunikatów niewerbalnych w
zależności od nastawienia rozmówcy.
8. Aktywne słuchanie jako technika uzyskiwania psychologicznej przewagi
nad pracownikiem/klientem.
9. Aktywne słuchanie jako technika zjednywania sobie ludzi.
10. Główne czynniki psychologiczne decydujące o przekonywaniu ludzi.
11. Uzdolnienia interpersonalne – najważniejsza cecha psychologiczna w
pracy nowoczesnej sekretarki – Test Uzdolnień Interpersonalnych.
12. Sposoby postępowania w sytuacji obiekcji innych ludzi.
13. Techniki rozładowywania konfliktów poprzez stosowanie zasad
konstruktywnej krytyki.
14. Etykieta w pracy nowoczesnej sekretarki:
a) ubieranie się w zależności od sytuacji społecznej,
b) sztuka efektywnego rozmawiania przez telefon,
c) zachowania stosowne w sytuacji obsługi negocjacji,
d) zachowania stosowane w sytuacji uczestniczenia w obiadach, czy też
kolacjach biznesowych.
15. Sposoby zapobiegania zarządzaniu „paranoicznemu” przez szefa.
|
    Miejsce szkolenia:
|
 DOWOLNE , WSKAZANE PRZEZ ZLECENIODAWCĘ
|
    Dodatkowe informacje organizacyjne:
|
Kontakt:
Anvix Sp. z o.o.
szkolenia@anvix.pl
tel. (12) 423 00 75, (12) 628 51 20
|
|