Nr szkolenia: 290 |
Zakres tematyczny: ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW |
Termin: 2014-08-14 - 2014-08-15
|
    Prowadzący: |
|
    Cel szkolenia:
|
Program szkolenia ma na celu przybliżenie pracownikom zagadnień w
zakresie prawidłowego trybu i zasad wykonywania czynności kontroli,
obiegi i archiwizacji dokumentacji projektów unijnych, zapewniając
jednolity sposób - tworzenia, gromadzenia, ewidencjonowania,
przechowywania, (na stanowiskach pracy i w archiwum zakładowym lub
składnicy akt) opracowania, zabezpieczenia, dokumentacji projektów
unijnych.
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności tworzenia
dokumentacji projektów unijnych oraz przeprowadzanie wewnętrznej
kontroli dokumentów projektów unijnych zgodnie z wymogami unijnymi.
|
    Program szkolenia:
|
TEMATY SZKOLENIA
1. „Instrukcja obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów księgowych
własnych i środków unijnych”
2. „Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt”
3. „Instrukcja kancelaryjna”.
Program szkolenia
1. Zastosowanie „Instrukcji obiegu i archiwizowania dokumentów
księgowych związanych z realizacją projektów unijnych”, w tym: podstawy
prawne polskie i unijne wydania Instrukcji w jednostce;
2. Rola i zadania Koordynatora projektu;
3. Zasady przebiegu Kontroli wewnętrznych i zewnętrznych;
4. Zasady obiegu dokumentów księgowych własnych i projektów unijnych;
5. Podstawy prawne tworzenia dokumentacji projektów unijnych wg
przepisów
polskich i unijnych;
6. Odpowiedzialność i obowiązki Koordynatora projektu, Księgowej,
Kasjera, pracowników zajmujących się tworzeniem dokumentacji projektów
unijnych;
7. Podstawy ochrony danych osobowych w dokumentacji projektów unijnych w
wersji papierowej oraz systemie informatycznym (księgowości) oraz
ochrona informacji;
8. Wartościowanie dokumentacji projektów unijnych pod kątem ich
realizacji. Klasyfikacja i kwalifikacja (nadawanie symbolu i kategorii)
dokumentacji własnej i projektów unijnych;
9. Różnice pomiędzy zakładaniem spraw, znakiem sprawy w dokumentacji
własnej a dokumentacji projektów unijnych;
10. Z czego składa się sprawa w dokumentacji projektów unijnych, w tym
kiedy sprawę projektu uważa się za zakończoną;
11. Różnice pomiędzy opisem teczek, spisów zdawczo – odbiorczych w
dokumentacji własnej a projektów unijnych;
12. Podstawy zdawania dokumentacji projektów unijnych do archiwum
zakładowego lub składnicy akt;
13. Podstawy przechowywania dokumentacji projektów unijnych w archiwum
zakładowym lub składnicy akt na podstawie przepisów unijnych.
|
    Miejsce szkolenia:
|
 DOWOLNE , WSKAZANE PRZEZ ZLECENIODAWCĘ
|
    Dodatkowe informacje organizacyjne:
|
Kontakt:
Anvix Sp. z o.o.
szkolenia@anvix.pl
tel. 12 423 00 75 lub 721 366 339
|
|